Powered By Blogger

Pierscionki

Witam serdecznie.Zauważyłam że coraz mniej Was tutaj zagląda. Pewnie dlatego że coraz mniej czasu poświęcam blogu. Tak czy siak, jest i przyczyna tegoż  oto braku.
Moja córeczka kończy niedługo cztery latka,  i ostatnio poświęcam więcej czasu na zgromadzenie dla jej lalek Barbie ciuszków.
Bardzo lubi się  nimi bawić , a ja mam przy tym niezłą frajdę.
Wszystko szyję jej ręcznie  z braku maszyny do szycia bo sie zepsuła tak więc , zajmuje to bardzo dużo pracy i czasu. Ale efekty są  bardzo zadowalające.
Między czasie powstały pierścionki . Z koralików Toho.Oraz biżuteria dla Barbie.
Już powoli powstaje nowy blog właśnie, tam będę umieszczać efekty moich dlubanin.



A to są moja malutkie pierścionki.













Postaram się aby było więcej postów , serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)