Powered By Blogger

Sport

Witam.


Kolejny post na szybko 
Wyzwanie w Szufladzie zrobic coś pięknego na sportowo:)
Do tego wyzwania zrobilam czarno-białą bransoletke metodą Cubic-raw 
Wykonana z koralików Toho 11/o końcówki z zapięciem metelowe w kolorze srebrnym.
Bransoletka została ozdobiona zawieszką w kształcie konia.
 Inspirowałam się zawodami konnymi gdzie przeszkody przez które przeskakują konie są czasem w kolorkach czarno białych (mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi:) )







Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Genialnie! Świetne ujęcie tematu, to zdjęcie z koniem skaczącym przez przeszkodę wiele wyjaśnia i aż mi oczy rozbłysły, bo zajarzyłam... Super!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)