Powered By Blogger

Kostki Cubic Raw oraz kolejny Brelok

 
 
Witam.
 
Uff jak gorąco :)) A ja nie leniuchuje tym razem :) .
 
Postanowiłam zrobić sobie komplecik wykonany metodą Cubic Raw.
 
Do łatwych ten splot nie należy ale mój upór postanowił że tak łatwo się nie poddam.
 
 
Kilka nie udanych prób trochę prucia,
 
Do  opanowania tego splotu  posłużyłam się  Toutrialem Kasi Żyburtowicz z bloga Maniakoralikowa.
 
Kasiu Dziękuje jesteś wielka:)
 
Kosteczki powstały z koralików Toho 11/o Kolczyki zawieszone na angielskich biglach.
 
Kilka godzin i gotowe ah moje kosteczki :)))
 






 
Do tego miałam specjalne zamówienie od Agnieszki która chciała dla swojego szwagra Brelok
 
 Nie jakiś tam sobie breloczek.
 
Brelok do kluczy mercedesa.
 
Ohoho no to niezłe wyzwanie na mnie trafiło.
 
Oczywiście kilka prób nie udanych i kombinowanie jak zrobić żeby było chociaż troszkę podobne
 
Gdybym miała taki samochód to na pewno taki breloczek zawisł by przy moich kluczach:)
 
Mam nadzieję że brelok spodoba się przyszłemu właścicielowi:)
 
 


 
 
Brelok wykonany z koralików Toho 11/o
 
 
Serdecznie Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)