Powered By Blogger

Dwa Wyzwania Majowe :)

Witam .
Postanowiłam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu tzn w dwóch  wyzwaniach tym razem w
Klub-tworczych-mam.
Piękne majowe zdjęcie zainspirowało mnie tym ze wyplotlam oto tak piękna broszke z konwaliami do tego dorobiłam kolczyki na biglach  angielskich i powstał piękny majowy komplecik.
Moją broszke zgłaszam do wyzwania cyklicznego ,,Maj'' najpiękniejszym miesiącem na świecie


Rownież korzystając z okazji ze na blogu Art-Piaskownica jes rownież wyzwanie zgłaszam moja broszke rownież tam. Inspiracja kwiaty.


A teraz szczegóły
Liść broszki został wykonany haftem koralikowym  z koralikow Toho 11o wychaftowane na filcu podszyty tył skóra ekologiczna . Kwiatki czyli konwalie wykonane metoda peyote z koralikow Toho 11o .Kolczyki są tak samo zrobione jak w broszke , powieszone na biglach angielskich .






Pozdrawiam;)

2 komentarze:

  1. Kasiu kocham kwiaty a konwalie to maj :)
    Śliczna broszka i kolczyki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo Kasiu;) widac troszkę niedociągnięć ale powoli powoli staram sie udoskonalić moje skromne dzieła. Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)