Powered By Blogger

Bransoletka do zegarka i wyzwanie

Witam serdecznie ;)
Na początku przepraszam i dziekuje za to że jesteście ze mną .
Postanowiłam sie nie poddawać i dać sobie szanse na pokazywaniu Wam
moich skromnych robótek.
Chciałabym podzielić sie z Wami moja ostatnia robótką jaka wykonałam.
Zrobiłam bransoletkę do zegarka który z braku jej leżał w pudelku;(
Postanowiłam dać mu rownież szanse;)



Bransoletkę wykonałam metoda peyota z zapieciem typu toggle rownież z koralikow.
(Miało być kółko wyszedł trojkat)chyba pokusze sie i zrobię mały kursik jak go wykonać
Bo wyszedł mi zdumiewająco łatwo.

Wykorzystałam w niej cztery rodzaje koralikow.
Toho Round 11o Nickei
Toho Round metalic hematite 3mm
Toho Bugle  metalic hematite 3mm
Toho  LH  Round 11o opaque Jet.



Zgłaszam równiez moja prace do wyzwania w Kreatywnym Kufrze .
WyZwanie tematyczne -Film,,Mroczne Cienie''
Inspiracja w filmie jak dla mnie była Elizabeth Collins Stoddotd
czyli cudna Michelle Pfeiffer.
Myśle ze by jej pasowała moja bransoletka z zegarkiem.








Pozdrawiam;)

4 komentarze:

  1. Kasiu, bardzo się cieszę , że nie poddajesz się i dzielisz się z nami swoją pasją :)
    Pomysł na wykonanie paska do zegarka z koralików jest genialny :)
    Zrób tutka o którym wspominasz , chętnie skorzystam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziekuje bardzo za milutkie słowa to przez takie osoby jak Ty nie poddalam sie;)
      A z tutkiem powoli biore sie do roboty;)

      Usuń
  2. Kasiu genialna praca i super pomysł z bransoletką. Jakby dwa w jednym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo ;)bransoletka jest prześliczna no i pasuje do wszystkiego czy z zegarkiem czy bez;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)