Powered By Blogger

Czarno-Biała piekność

 Witam


Wystawiając na allegro moje twory napisała do  mnie pewna Pani Ania
z zapytaniem czy bym mogła jej zrobić naszyjnik czarno-biały delikatnie cieniowany.
Pomyślałam dlaczego nie zawsze jakis grosz wpadnie na konto kiedy jest się bez pracy....
Więc wziełam sie do dzieła zamówiłam koraliki i jak na złość przyszły mi te najmniejsze hehehe
Ale pomyślałam co z tego mogą być...
I jak sie zabrałam za dłubanine tak w dwa dni powstał mi oto taki piękny komplecik
Zrobiłam również bransoletkę do niego..




   
Komplecik piękny już powędrował do właścicielki mam nadzieje że na żywo jeszcze bardziej się będzie podobał::)))))

5 komentarzy:

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)