Powered By Blogger

Kula GALAXY Moja Cudowna Śniezynka

Witam serdecznie
Troche śniegiem gdzie niegdzie sypneło a mnie na kuleczkę Galaxy sie wzieło heheh
Zabierałam się juz dawno na wykonanie tej piękności ale jakos nie miałam natchnienia.
Projekt oczywiście pochodzi od Gillian Slone.
Do jej projektu wykorzystałam dwa rodzaje koralików ,
Ja miałam do dyspozycji koraliki Miyuki seed beads white pearl ceylon 11/0
Oraz miyuki seed beads silver lined crystal 11/0
Natomias w srodku trójkącików znajdują sie kryształki swarovskiego.
Moze nie jest idealna ale jest moim małym dziełem













Śniezyna moja mała



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje bardzo za pozostawienie komentarza.
W razie pytań dotyczących posta czy innej sprawie proszę pisać kasiunia2719@ gmail.com
Pozdrawiam:)